tiistai 29. joulukuuta 2015

Uudestaan

Moikka!
Edellisestä blogitekstistä on kulunut paljon aikaa. Kirjoittaminen vain jäi unholaan. Tässä kuukausien aikana on ehtinyt tapahtua paljon asioita. 

Kesällä olin paikallisen terveyaseman vastaanotossa töissä, joka oli mielestäni vähän stressaava työ. Sen jälkeen hoidin entistä keskoslasta pari kertaa viikossa ja nyt olen päätynyt erityislapsen avustajaksi ryhmikseen. Pidän nykyisestä työstäni paljon, erityislapsi on ihana ja muutkin lapset ovat ihania kun on päässyt tutustumaan. 

Olen tutustunut paremmin ihmisiin Porissa ja hyvä ystäväni pyysi minua tulevan lapsensa kummiksi! Olen todella ilahtunut, sillä olen toivonut kauan kummilasta. Syksy oli jotenkin todella kiireistä ja väsynyttä aikaa, joten muiden ystävien näkeminen rajoittui aika paljon. Pitää tsempata tässäkin asiassa, ystävien tapaaminen tekee hyvää.

Pääsin myös kouluun! Jippiii! Pääsin siis Sataeduun opiskelemaan lapset ja nuoret-koulutusohjelman, joka on siis lisäys lähihoitaja-opintoihini. Edellinen koulutusohjelmani on vammaistyö. En malta odottaa, että koulu alkaa ja pääsee töihin taas. 
Olen odottanut kauan, että saisin tehdä tehtäviä. Hullua, eikö? Kyllä se työelämä alkaa kyllästyttää parin vuoden jälkeen. 

Terveellisiä elämäntapoja en ole edelleenkään saavuttanut, paino on sahannut edestakaisin kokoajan. Mutta kaikkihan tietävät, että takapakkeja tulee. Olen kuitenkin aina aloittanut uudelleen yrityksen ja vielä joku päivä onnistun. 

Tilasin nyt Unelma Itsestä-työkirjan, jonka toivon auttavan henkiseen puoleeni ja sitä kautta pääsisin nauttimaan itsestäni ja kehostani ja vihdoin saamaan niitä kilojakin pois sekä voimaan hyvin. Olisin halunnut osallistua Unelma Itsestä-valmennukseen, mutta tiedän tällä hetkellä sen olevan liikaa, sillä työt ja koulu vievät paljon aikaa ja jaksamista. 

Odottelen, jos Ladylinelle tulisi jokin aloitustarjous ja alan käymään siellä uudestaan, yksi kaverini käy siellä nyt ja voisimme motivoida toisiamme. Ladylinesta olen tykännyt paljon, siellä on hyvät ryhmäliikunnat sekä hyvä sali. 

Nyt vietämme lomaa avomiehen porukoilla Tampereella tai tällä hetkellä olen yksin täällä. Mies on työkoulutuksessa ja aloittaa työt ensi maanantaina, sitäkin odotan innolla sillä saamme sen myötä molempien elämät vähän paremmille raiteille. Ja päivärutiinit ovat hyvästä. Palaamme Poriin tämän viikon lopulla ja sitten maanantaina minulla onkin jo synttärit, sovin jo yhden hyvän ystävän kanssa menevämme syömään tai kahville silloin.

Hyvää uutta vuotta!


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti