maanantai 30. maaliskuuta 2015

Minä

Nyt voisin esitellä vähän itseäni.

Minä olen 21-vuotias nainen, jonka haaveena on löytää terveelliset elämäntavat ja liikunta tavaksi. Itsetunnon kohotus on myös haaveena. 
Asun avomieheni kanssa kaksiossa Porissa ja meillä on tämän viikon lopulla muutto uuteen asuntoon. Koen että se on hyvä sauma aloittaa aivan uusi elämä ja laittaa tämä vanha vaihtoon. 

Olen lähtöisin pienestä kaupungista, jossa kaikki tuntevat toisensa. Sieltä olen lähtenyt opiskelemaan vähän suurempaan kaupunkiin sosiaali- ja terveysalaa, mikä on siinä kohtaa ollut hyvä muutos itselle. Kasvoin tuona aikana paljon henkisesti, mutta palasin takaisin sillä erosin sen hetkisestä poikaystävästäni ja olin aivan pihalla mitä nyt pitäisi tehdä. Olinhan maalaillut jo tulevaisuuden punaiset omakotitalot ja perunamaat haaveisiini.

Siitä sitten noin vuoden kuluttua törmäsin nykyiseen avomieheeni ja pienen draaman jälkeen aloimme seurustella. Työskentelin vielä tuolloin entisessä kaupungissa ja kun työt loppuivat lähdin Poriin avomiehen opiskelija-asuntoon.

Minulla on täällä ladylinen salikortti sekä aloitan ensi kuussa yhden itsetunnon kohotus-ohjelman mistä lisää myöhemmin!

-Taija



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti